niedziela, 5 sierpnia 2012

Prolog?

No to piszę takie coś, że niby prolog, a przedstawienie postaci. Tak szczerze to  nie mam pomysłu na prolog.

Zaczynam...
Rebbeca Green - wysoka ciemna blondynka o miodowych oczach. Ma niecałe 16 lat. Gra na gitarze, śpiewa, rysuje, podróżuje, uwielbia dobry metal i punk. Za sprawą charakteru ma dużo znajomych. Jest otwarta, ale nie całkowicie czasami nieufna i nieśmiała, szczera do bólu, potrafi być chamska i uparta. Nie znosi swojego miasta, nie przelewa jej się w domu, jej rodzice często się kłócą, wpada w depresje.

Axl Rose - William Bailey - rudy osobnik. Przyjaciel Izziego. Zbuntowany nastolatek, potrafi być niebezpieczny, często wczyna bójki.Gra na pianinie i śpiewa, ma 16 lat.

Izzy Stradlin - Jeffrey Isbell - wysoki i szczupły brunet. Najlepszy przyjaciel Axla. Jest jego przeciwieństwem, ma psa o nazwie Jeff. Gra na perkusji oraz uczy się grać na gitarze.


Pierwszy rozdział może uda mi się dodać dzisiaj. Macie tak na zachętę Welcome To The Jungle. xD

2 komentarze:

  1. Czyli akcja pewnie będzie się rozgrywać jeszcze w Lafayette, nie? :D
    Tylko szkoda, bo liczyłam na jakiś rozdział, ewentualnie krótki prolog... Bo to bym raczej nazwała przedstawieniem boheterów :)
    No nic, nadal czekam. Mam nadzieję, że będziesz mnie nadal powiadamiać :D

    OdpowiedzUsuń